Framförandeteknik

Jag har varit på en 2-dagars utbildning i framförandeteknik i Norrköping, alltså hur en ska och inte ska göra när en håller föredrag, och utbildningen gick jag för att jag ska bli någon slags regions-lärare på jobbet. Jag kan inte påstå att jag är världens stabilaste föreläsare, utan jag kan bli rätt nervös osv, men utbildningen gick bra och jag är nöjd. Något jag fick öva på var att hålla korta presentationer utan något manus alls, och det har jag aldrig gjort förut, men det gick bra :-).
 
I övrigt blev det lite mat igår kväll med några andra kursdeltagare på ett hyggligt indiskt ställe vid namn Indra.
 
Liverpool blev precis utslagna ur Europa League. Några av de bättre spelarna var borta, men det var ändå en rätt dålig insats.
 
Jag har även köpt ett gäng böcker på bokrean idag :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0