Fundersam...

Imorgon ska jag till Norrköping och stanna kvar där ett par dagar.
 
Nog tusan spelade Veckans Brott upp en vinklad sammanfattning av larmsamtalet från Norrahammar? Varför gjorde de det?
 
Jag har inte kikat i alla tidningar, men Aftonbladet har inte gjort en grej av att Joakim Ruist kommit fram till att delar av invandringen kostar 50 miljarder per år. Jag har inte läst Ruist original-rapport, bara sett en artikel på DIs internetsida om den, men är den inte jätteintressant?
 
Usch känns som att jag blivit paranoid, hoppas jag har fel, att rapporten egentligen är helt ointressant, eller att den skrivits om överallt och att jag har missat det, och att jag hörde fel angående Veckans Brott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0