Inte lätt på jobbet...

Nog att jag tyckt att jag blivit felaktigt behandlad nyligen på jobbet, men nu är jag mobbad, eller vad jag ska kalla det, också ;-). För den här skrämmande bilden mötte mig på mitt kontor idag, riktigt otäckt...
 
Annars har det varit en intressant dag på jobbet idag eftersom det kom en högre chef som behövde tala med oss om en mängd inkomna klagomål mot den förra enhetschefen. Inget jag varit inblandad i, men som jag nog har full förståelse för. Det blev ett bra samtal och jag tycker nog att den lite dåliga stämningen på enheten fick pysa ut lite, dock är mycket av skadorna redan gjorda, så det är långt ifrån tip-top. Det verkar även som att jag ska bli lärare för nya medarbetare i regionen nu också...
 

Kommentarer
Postat av: Lundmark

Vem är det på bilden?

Svar: Allas vår moralpredikande vän Oisín Cantwell, han har dock sina goda stunder också.
oxelgren

2015-02-14 @ 19:47:29
Postat av: Alexandra

Bra att någon gör mitt jobb när jag inte är där =)

2015-03-05 @ 20:44:11
URL: http://alxxandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0