Inte superladdad...

Tillbaka till jobbet imorgon, vilket känns så där halvt motiverande, men det ger ju pengar, och det behövs. Jag har även kikat på nya arbeten och hört mig för, och även sökt ett jobb, vilket jag dock har svårt att se att jag ens skulle bli kallad till intervju till.
 
Igår kväll hade jag det trevligt, blev bjuden på pulled chicken av Lundmarks föräldrar, mycket gott, och även alltid en trevlig och intellektuell atmosfär. Det råkade även bli en sväng till Harrys sedan :-).
 
Tanken var egentligen att skriva ett inlägg om hur min relation till religion har varit genom åren med anledning av att religion är ett större samtalsämne än någonsin i det här landet, men det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0