Tillbaka i verkligheten

Ja en är ju tillbaka i verkligheten nu som jag avslutade det senaste inlägget med. Det är väl ok, vädret är ju dock så där i det här landet, slask, plask...
 
På jobbet rullar det på med rätt roliga arbetsuppgifter och dassig motivation till att utföra dem :-). Jag kollar nya jobb, men jag kan inte byta arbete bara för att, och jag vill absolut inte ha ett sämre arbete än vad jag har nu.
 
Jag och Bias har nu börjat kika på en resa till Skopje i Makedonien, dock inget bokat än, men det ser bra ut :-).
 
Ikväll blir det en sväng till Lundmark för lite umgåsande.
 
Är det kurderna som räddar världen för tillfället? Känslan är att vi har mycket att tacka kurderna för just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0