I en Kia till Hedemora

Idag har jag varit i Hedemora, och fordonet som tog mig dit var en hyrd Kia Ceed. Överraskande stabil bil faktiskt. Anledningen till att jag var i Hedemora var för att jag skulle utbilda lite nyanställda i utlänningsrättens värdegrund, och lite annat. Visst låter det spännande ;-)? Tanken är att jag ska göra det själv, men eftersom jag inte hade gjort det förut, så fick jag hjälp av en annan lärare, eller vi hjälpte snarare varandra. Det hela rullade på rätt bra. Det stora elddopet kommer i Gävle efter semestern, när jag ska utbilda i tre olika pass på två dagar. Får se hur det går :-)? Jag ska dock sluta vara lärare i höst eftersom jag har så mycket annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0