Just nu mår jag bra, just nu är jag stark!

Just nu känns magen bra, men den har varit halvdålig i veckan. Jag har någon slags magkatarr som kommer och går, och har så gjort i många år. Nu är det lite dåligt igen, och det gör att jag inte kan sova ordentligt, samt får för mig att oroa mig ibland. Vad det beror på är svårt att säga, men kaffe, te, fibrer osv är bidragande orsaker. Ibland blir det bara bra som nu, och då hoppas jag varje gång att det ska vara typ över, och oftast blir jag besviken, men jag lever på hoppet :-).
 
Annars har jag sett "Open Your Eyes", en annan av Alejandro Amenabars filmer, som "Vanilla Sky" är en remake av. En rätt svårförstelig film, men bra :-).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0