Regnigt

Idag är vädret trist, och det regnar.
 
Mötet med regions-chefen blev intressant. En gammal officer runt de 40 som verkar vilja ha mycket insyn och struktur, vilket inte låter så dumt och säkert är bra i det långa loppet. Personligen har jag dock inte så mycket för att någon övervakar mig i onödan, utan vill helst bestämma själv, men det fungerar ju inte riktigt så :-). Det märktes även att han varit officer, att han är van att folk lyssnar på honom, vilket är en rätt störig attityd. Sedan detta med kostym och näsduk i kavajfickan. Jag har använt det med, men är det inte väldigt ocharmigt? Kanske är något alla högre chefer kör med? De vet kanske inte hur en klär sig snyggt, så blir det enkelt och tråkigt istället, vad vet jag...? Han menade även på att det är mycket bra för CV:t att vara en sådan representant som jag nu är, och det är väl bra. Vet inte vad jag ska tycka om honom? 
 
Igår blev det öl på Stallyktan igen efter jobbet, mycket trevligt. Det blev Mikkeller öl för mig genom smaksatt suröl och lager med apelsinsmak, gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0