Bukarest

Igår bokade jag, Robert och Bias en resa till Bukarest. Fredag till måndag blir det, så inte speciellt länge, men det ska bli kul och intressant. Kul att Robert och Bias fortsätter att hänga på, vilket jag uppskattar. Lättare personer att ha att göra med är svårt att hitta. Den 20 till den 23 november 2015 bär det av.
 
Det gick tydligen inte laga bilen efter älgkrocken, så den kommer skrotas. Pappa fick lite pengar som kompensation från försäkringsbolaget, men ändå, det var en stabil bil som hade en del affektionsvärde för oss, så det är lite tråkigt.
 
Min magkatarr började göra sig påmind igår igen efter att ha varit borta sedan i april :-(. Än så länge har det inte varit så farligt, och jag hoppas att det inte sätter sig så länge som det brukar.
 
Jag var slö igår och sur på magen, så det blev ingen träning, utan jag kikade på "Jurassic World" istället, och den var underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0