3:e gången gillt?

Natten till måndagen höll min granne låda igen, så jag ringde störningsjouren. Det slutade med att det blev värre, vilket kanske inte var helt överraskande. Dåligt med sömn blev det. Idag fick jag ett brev om att hyresvärden pratat med grannen om problemet, men det har de gjort minst två gånger tidigare senaste månaderna och det har ju inte hjälpt, så chansen att det skulle hjälpa nu är väl inte så stor.
 
Igår kikade jag på ÖSK mot Jönköping Södra med massa folk och jag träffade Nils och Calle där. Fint att få prata med dem lite. ÖSK vann matchen med 2-1 förresten.
 
Imorgon bär det av till Makedonien igen. Själv denna gång. Ja, ja det blir säkert bra om jag lyckas ta mig fram till flygplatsen. Tre byten.
 
Min micro har nog gått sönder också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0