Vinmässa, Ebbot osv

Igår var det vinmässa igen som jobbet bjöd på inträdet till. Riktigt trevligt som vanligt, men hade gärna stannat någon timme till. Jag, Bias och Nisse hade dock bokat bord på East West för att se en konsert med Ebbot Lundberg, så det blev väl ett par timmar på mässan ungefär, vilket var någon timme i underkant. Jag fick till och med ge bort vissa av mina dryckes-kuponger. Det var väldigt trevligt ialf, och mycket folk från jobbet.
 
På East West beställde vi en massa sushi att dela på och det var fräscht och gott som vanligt. Ebbot bjöd på en bra konsert också, även om jag inte kände igen så där väldigt många låtar :-).
Vissa var kanske lite väl närgångna med filmandet :-).
 
Idag fick pappa äntligen utnyttja sin pensions-present gällande att köra Lamborghini. Han såg ut att gilla det och en blev lite avundsjuk :-).
Gubben får hjälp ut ur bilen av Lisa. Tufft att gå ur en så låg bil på ålderns höst :-).
 
Sedan blev det middag hemma hos familjen samt att se Liverpool omotiverat spela 2-2 hemma mot Newcastle.
 
Nu tar jag en öl och lyssnar på Kent. Får se var den här kvällen tar vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0