Gahh!

Vi börjar med det roliga. Idag bokade jag, Nils och Bias en reda till Dubai i januari 2017. Det var Nils som ville åka någonstans, och Dubai kändes lagom långt bort och lagom varmt för tillfället. Intressant med ett arabland också.
 
När jag kom hem från jobbet idag såg jag att någon ringt mig från ett hemligt nummer. Det brukar innebära Blodcentralen, och det ger mig ångest!!! Jag ringde iofs upp dem och undrade om det var de som hade ringt? Den jag pratade med kunde dock inte se något i datorn, men jag litar inte riktigt på det... Varför de nu skulle ringa mig typ tre veckor efter jag lämnade blod verkar iofs inte heller helt sannolikt, men det ger mig ångest ialf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0