Störningsjouren igen...

Inatt var det nog värst någonsin gällande min störande alkis-granne, så jag fick ringa störningsjouren igen. Jag lyckades väl dock somna framåt tre trots allt, och när jag trött och irriterad kilade iväg till jobbet låg det en lapp slängd om störnings-utryckning utanför ytterdörren :-).
 
Annars var den sena gårdagskvällen rätt bra med anledning av att Liverpool tog sig till final i Ligacupen, och det var länge sedan vi var med och slogs om en titel, så det var kul.
 
Idag har jag beställt lite mer konst, och denna gång blev det från Munch och Van Gogh.
 
Ni bör se dokumentären "WInter on Fire" om kravallerna i Kiev och starten för den konflikt som nu råder i landet. Den är dock otäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0