Malta imorgon

En veckas semester firas nu in med att jag precis tvättat klart, tar en Jim Beam och börjat packa väskan för morgondagens resa till Malta med grabbarna. Det är jag, Robert, Acke och Bias som ska dra iväg. Bias är iofs bara kvar till torsdag men vi andra är kvar till på lördag. Kul och ovanligt med en sådan här resa för mig, men jag tror att det blir riktigt bra :-).
 
Jag började kika på en dokumentär-serie igår om Vilda västern i USA. Mycket intressant, och kul att få ett bättre grepp om Jesse James, Custer och grabbarna. Jag är även snart klar med alla P3-dokumentär och idag lyssnade jag bland annat på en om Joy Rahman som friades från ett livstids straff efter att ha fått resning. Det var mycket i media om det när det begav sig och nog verkar det som att han dömdes på indicier, men det verkar som att han släpptes på indicier också. Om han var oskyldig hade han nog väldigt mycket otur, sådan otur som knappt är möjlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0