Två aha-upplevelser

Jag har börjat kika på dokumentärer nu igen. Oftast tycker jag väl inte att jag blir så överraskad av dem men igår och idag har jag blivit det.
 
Först har jag kikat igenom en serie dokumentärer om Björn Borg. Jag visste inte mycket om honom innan, men han gav ungefär som Ingmar Bergman ett ganska psykopatiskt intryck.
 
Såg även en dokumentär om Gates och Jobs där det framgick att Gaters snott det grafiska operativsystemet från Jobs. Det visste inte jag. Jag har ju alltid trott att Gates var en hyvens kille :-).
 
Ett par uppvaknanden så att säga. Borde inte bära Björn Borg-fillingar och kanske köpa Apple-produkter istället, men en ska väl inte tro på allt som visas i dokumentärerna heller :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0