Vad händer?

Ett terrordåd till sent igår kväll i Nice i Frankrike. Det förvånar väl dessvärre ganska få, och de flesta verkar ha blivit mättade av terror-dåd nu, och jag har svårt att se att Facebook osv kommer översvämmas av franska flaggor den här gången.
 
Nu är det stadskupp i Turkiet också. Där är det ialf för mig en rejäl "sätta kaffet i halsen"-upplevelse!!! Nog att det varit oroligt i Turkiet och att Erdogan knappast är populär överallt, men detta? 
 
I övrigt blev det ett par öl med några jobbarkompisar och sedan en sväng till en kompis till Robert för ett glas vin. Där blev det att kika på Beyoncé-videos bland annat och diskuterade någon känd mäklare vid namn Eklund. Jag tyckte musiken var bedrövlig och hade aldrig hört talas om mäklaren vilket verkade vara underligt i de andras ögon. Vad har hänt med folk? ...fast egentligen är det nog mest jag som är passé :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0