I brist på bättre...

Jag fick några minuter över här som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Kroppen känns rastlös. Jag brukar nog kunna känna så efter en bra helg när vardagen börjat igen. En längtan tillbaka till det roliga. Nästan som lite abstinens. Jag blir 34 i år, men jag kan inte påstå att jag alltid känner mig så "gammal". Lördagskvällen innebar Mello-festival hos Gurra. Vi satt några stycken där och drack öl och satte poäng på bidragen. Rätt låt vann nog också. Sedan blev det så att vi hamnade på Ritz, och vi var några år för gamla, eller ialf jag. På vägen dit pratade jag och Lundmark om kurdernas befrielsekamp med taxichauffören. Väl inne på Ritz hade jag sedan en juvenilt härlig fylla. Ni vet den där pigg-nykter-fyllan. Alltså att en är full, glad, men ändå i full kontroll. Nästan lite kokain-stinnt. Bra människor runtikring och kul avslutning. Att skriva det här känns inte särskilt 34-årigt.
Så roligt att det till och med blev en spegel-bild inne på toaletten :-).
 
Annars har det blivit en del dokumentärer om Irak-kriget, Sjöbo, OJ Simpson osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0