Mååndag...

Kvar på jobbet till 17.30 idag, och sedan måste jag upp en timme tidigare imorgon för att jag ska till Sthlm på något seminarium om statslösa. Säkert jätteintressant, men jag kommer inte vara den som kan mest och kommer säkert mest känna mig som en fåntratt :-). Eftersom jag blev sen hem orkar jag inte gå till gymmet. Jag skulle kunna gått ut och sprungit, men jag har fått ont i ena örat, vilket jag tror beror på lurarna jag använder, eller att jag spelar för högt. Det har liksom varit jobbigt att äta för att det gjort ont i örat. Låter knäppt, men blir något med trycket när en tuggar. Nu när jag inte använt lurarna under några dagar har det blivit bättre. Kontentan var att jag tänker inte springa och bara ha mina egna tankar att roa mig med.
 
Festen i lördags var kul.
 
Såg en dokumentär om falska läkemedel. Aldrig tänkt på att en kan få verkningslösa, eller i värsta fall något annat än vad en tänkt, när en köper läkemedel utomlands. Ändå lite scary!
 
Trodde även att jag blivit magsjuk en kort period idag på jobbet, men det var nog nötterna i gröten som spökade :-).
 
Såg även en dokumentär om hur porr kan påverka människor. Är rätt tydligt att den gör det av egen erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0