Klor tog kål på mig...

Veckan började ganska intensivt med fotboll och sedan ett besök till Gustavsviks äventyrsbad i onsdags. Vi var där sent så vi var typ själva. Jag hade inte varit där på år och dagar och det fanns gott om nya vattenrutschbanor osv att åka. Riktigt underhållande faktiskt! Det blev mycket vatten i näsan och munnen dock :-). Jag vet inte om det påverkade men på natten efter började jag få en lätt förkylning och det kändes som jag hade klor kvar i näsan länge :-). Idag och igår har jag känt mig lite hängig.
 
Imorgon är tanken att det ska spelas paintball med gamla Hallsbergs-grabbar. Kommer bli kul! Antar att det blir av även om vädret är så där, och jag hoppas jag känner mig lite bättre imorgon vilket jag tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0