Underbart väder

Vädret är fantastiskt för tillfället. Det är sommar! Nu skulle jag vilja ha en vettig balkong, och inte en balkong i gatuhöjd två meter från en trafikerad väg. "Nackdelen" med sådant här vackert väder är att det känns jobbigt att sitta inne och göra "vettiga" saker.
 
Liverpool är nu i final i Europa League efter en mycket rättvis 3-0 seger mot Villareal i torsdags. 
 
Det har blivit några öl under ledigheten och besök till O'Learys och Harrys, men inga excesser av något.
 
Jag har nu kikat klart på den 26 avsnitt långa "The World at War" och det är något som alla borde se. Det har även blivit dokumentärer om Janis Joplin, Thin Lizzy och Olle Ljungström. Den om Thin Lizzy var bäst.
 
Jag har plockat fram en gammal byggmodell som jag börjat bygga på. Blev inspirerad av alla flygplan från "The World at War".
 
Jag har även scannat in en massa bilder.
 
Nu är jag lite ambivalent inställd till vad jag ska göra resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0