Shuffleboard

Igår var det bara halvdag på jobbet så jag var hemma tidigt. Det blev en liten tupplur och sedan en sväng till gymmet. Sedan hörde Robert av sig och undrade om jag ville möte upp på Videobiljarden? Ett ställe där jag aldrig varit och som jag nog främst tänkt som ett fjortisställe. Det kanske det är förvisso, men vi hade riktigt trevligt där igår. Vi spelade något som kallas för Shuffleboard. Ett bowling-liknande spel fast ändå väldigt olikt :-). Enkelt och kul!
Peter in Shuffleboard-action!!!
 
Efter någon timmes spel och en öl fick det dock räcka för mig och jag gick hem.
 
Idag har det blivit en sväng till Glanshammar för att tända ett ljus för mormor och morfar.
Glanshammars kyrka i passande Alla Helgons-väder.
 
Ikväll får vi se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0