Sicken vecka...

Jag lämnade blod i tisdags och det gick väl bra rent praktiskt. Mitt HB-värde hade dock sjunkit från 154 till 142, låter inte så bra. Iofs brukar jag ligga mellan 145 och 150, men varför är det svajigare nu? Hursomhelst är det förknippat med ångest att lämna blod numera.
 
Idag var jag och föreläste på Betelkyrkan här i Örebro för politiker, gode män, lärare och massa annat folk. Det var ordnat av Röda Korset, och Henrik hade värvat mig för att prata lite om "nya lagen", dock upptäcke jag igår att det var anknytningsfrågor de typ var mest intresserade av, vilket jag inte kan mycket om. När jag och Henrik väl kom dit var det typ 100 personer också, vilket iofs spelar mindre roll, men de flesta var pensionärer, så det var inte så hetsigt :-). Jag tror dock jag lyckades sköta mig hyggligt, och blev inte tokigt nervös, vilket jag var lite rädd för eftersom jag inte helt kunde materialet. Fick tala i mic också, hur gör en det? Tror dock det blev bra :-). Alltid spännande att stå som hin håle himself på scen i en kyrka och försöka förklara, men men det var en trevlig publik som tur var.
 
Jag råkade häckla chefen och teamledarna på jobbet idag, fick höra att jag är långsint, allt i skämtsam ton, men de har rätt :-).
 
Övertid på lördag och sedan middag hos Henrik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0