Bättre

Gårdagen var en riktig pissdag, sannolikt den sämsta på hela året. Feber och rinnande näsa. Hade jag varit frisk hade det blivit bomässa och fest på kvällen, nu blev det istället att med tungt huvud kika på diverse fotbollsmatcher. Fascinerande nog började det vända efter att Liverpool slagit W.B.A. och därmed gått upp i ligaledning. I samband med att det kändes bättre tog jag en paracetamol-tablett och sedan dess har jag inte haft någon direkt feber. Ovanligt för övrigt att inte lämna lägenheten på en hel dag.
 
Idag har jag förutom att näsan fortfarande rinner främst känt mig däven. En klart bättre känsla än igår. 
 
Som ni vet så lyssnar jag även på Värvet-intervjuer dagligen och jag blir inspirerad av dem. Kanske främst för att de som intervjuas ofta är ur en värld som jag inte varit, eller är, del av. Jag blir även intresserad av att intervjua folk i min omgivning. Det är så mycket jag inte vet om folk i min omgivning, speciellt nu när jag inte direkt umgås med några längre som jag vuxit upp med. ...och vad vet jag om mina föräldrar egentligen? Jag tror aldrig jag kommer ta tag i detta, men tanken finns där, ungefär som att DJ:a på en klubb och åka skidor osv...
 
Jag har försökt teckna Ahlsell-aktier för övrigt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0