Kiev imorgon

Väskan är typ packad och klockan 07.30 imorgon går bussen mot Arlanda för att hinna med planet till Kiev. Jag har inte skrivit ut någon biljett men antar att det går att lösa på Arlanda. Ukrainian International Airlines kan väl inte vara annorlunda från alla andra bolag? Spännande ska det bli, men alltid lite lattjo att resa så här morgonen efter en vanlig arbetsdag, en hinner inte riktigt ställa om. Lätt att glömma något.
 
Nu har jag fått igång Twitter efter lite bök med kapat konto osv. Jag undrar dock hur jag ska orka hänga med i flödet där? Jag följer några stycken intressanta personer och de postar ju hur mycket som helst...
 
Lade mitt första arbitrage-bet på egen hand idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0