Laakso

Igår var det Laakso-konsert på Satin. De spelade väl ungefär en timme och var bra. Jag har dock inte lyssnat något på deras nya skiva, så det var mycket jag inte kände igen. Lite orutinerat att inte ens lyssna igenom den nya skivan en enda gång innan konserten. Det var dock inte så där väldigt mycket folk på konserten, fullt tillräckligt, men jag anser att ett band som Laakso borde ge ett slutsålt Satin, och så var det inte.
Markus Krunegård och Laakso.
 
Jag tror jag gick förbi Markus på vägen till Lundmark för lite förkrök också när han stod och såg lite vilsen ut och kikade ner i sin mobiltelefon.
 
Efter konserten var det pop-klubb på Satin och det var alldeles utmärkt musik.
 
Idag har det dock varit en sådan här konstig dag igen där jag inte gör så mycket... Ser en dokumentär eller två, kollar på någon fotbollsmatch, pratar inte med någon på riktigt osv... Rätt trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0