Känner mig typ bipolär

Idag har jag varit trött och sur efter Liverpools sena poängtapp mot Bournemouth sent igår kväll. Svårt att sova efteråt, och hur idiotiskt är inte det? Känns fullständigt meningslöst att bli känslomässigt engagerad över en sport!?
 
Det och den ständiga beslutshetsen på jobbet gjorde att jag var sur hela morgonen och demonstrativt surade och gick iväg från fikarasten, ungefär som på en treårings nivå.
 
Jag köpte en flygbiljett till Barcelona den 6 juni. Ingen aning var jag ska ta vägen sedan.
 
Jag fick mina Oxelgren-skor idag :-D.
Jag känner mig lite fuck-normerna som en 14-åring. 
 
Men annars tycker jag mitt humör går upp och ned. Glad och trevlig ena dagen, sur och irriterad andra dagen, men nej jag är inte bipolär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0