What a relieve

Ett beslut jag gått runt och ojat mig över verkar ha varit någorlunda i sin ordning, så det känns bra :-D.
 
Jag ska till Uppsala imorgon med jobbet. Vi ska se hur de arbetar och försöka lära oss någonting. Bra i sig, och säkert lärorikt, men jag hade hellre varit kvar här och jobbat eftersom jag ligger efter med mycket.
 
På grund av att vi ska till Uppsala så var jag och hämtade en hyrbil idag, en stor Ford Mondeo. När jag fickparkerade här utanför på gatan stod det en tant och tittade på. Jag trodde hon väntade på någon, men när jag hoppade ut fick jag massa beröm över hur bra jag är på att fickparkera :-D. Jag är inte så bra, utan hade lite flyt, men jag tog tacksamt emot hehe, och det gjorde min dag :-D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0