Propaganda

Det var en seg söndag och som jag förstår det var även många andra sega :-). Det förefaller även som att tillställningen föll i god jord, vilket känns bra.
 
Igår såg jag den rätt gamla dokumentären "Food Matters" som är något svår att förstå vad meningen med är. Antagligen är det propaganda för företag som vill sälja vitaminer av olika slag, men det blandas in raw food och allt möjligt annat också samt mycket självklarheter. Jag blir rätt trött på sådana dokumentärer, den är lite som "Cowspiracy", så fattar ni nog ungefär vad jag menar. 
 
Jag läste precis ut Joakim Palmkvists bok om Peter Mangs, och den var till skillnad från Mattias Gardells propagandaliknande bok på samma ämne bra. 
 
Jobb imorgon men sedan är jag ledig i fem dagar då jag bland annat ska på Way Out West för första gången. Skönt med lite ledighet och kul med Way Out West.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0