2017-12-21

Kort och relativt lugn arbetsvecka. Hade lunch med vår före detta sambandsman i Kabul igår, vilket var intressant med anledning av att det är ganska få svenskar som bott i Kabul.
 
Jag har börjat planera min vår. Jag tror att jobbet kommer bli "bättre" i vår med anledning av att jag är mer erfaren och att mina kollegor är mer erfarna. Det gör att jag nog kommer att kunna slappna av lite mer och njuta lite mer av livet. Förhoppningsvis känner jag då att jag kan ta lite mer ledigt och då har jag som plan att i vår besöka; Helsingfors, Berlin/Wittenberg, Jordanien och London/Stonehenge. Jag kommer att ha omkring 60 semesterdagar nästa år plus en veckas inarbetad tid, så möjligheter till ledighet finns. Gärna även något mer och gärna något varje månad som förr :-).
 
En dag kvar, sedan är det jul :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0