Inte alla, men många...

Ekot avslöjade idag att det förekommer många köpta asylberättelser och att de kan kosta uppåt 60 000 kronor. Priset förvånade mig en aning, men annars var det ingen nyhet för mig, och antagligen inte för någon annan heller. Bra att det belyses dock!
 
Porto för Liverpool i CL, sicken guldlottning.
 
Nu efter att ha lyssnat lite mer på Historiepodden tycker jag att det blivit riktigt bra. De två som gör podden har inte alltid rätt i det de säger, men det är nog för det mesta rätt, och den oseriösa framtoningen gör det kul att lyssna på. 
 
Det är väl den podden jag varvar med P3-dokumentär. Lyssnade på dokumentären om Utöya idag, mycket bra. Historiepoddens avsnitt om Marie Curie var inte så tokigt det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0