Koncentrationssvårigheter

Jag vet inte om jag inbillar mig, men ofta känner jag att jag har svårt att hänga med vid föreläsningar. Jag tänker gärna på annat. Det är något jag känner är lite problematiskt på jobbet när jag inte alltid är "där" jag borde vara, utan koncentrationen är på något annat. Jag har för mig att mor min trodde att jag hade "damp" som liten, kan det finnas något där? Men jag inbillar mig nog bara...
 
Grattis Finland, dock en dag i efterskott. Jag kanske borde gratulera Israel också, men jag vet inte... Vilka som har "rätt" till land är inte alltid det lättaste. 
 
Jag blev kallad "lilla gubben" på Coop igår. Jag kan inte hålla mig från att fåna mig, jag ber om ursäkt, men jag kände mig inte kränkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0