Inte mycket att säga

Intressant dokumentär att se om att få betala för sin utbildning på Dokument Utifrån. Det finns säkert många anledningar till att universitet i många länder tar betalt av sina studenter, men personligen är jag väldigt mycket för att alla ska ha möjlighet att studera vidare oavsett ekonomiska förutsättningar.
 
Kommer jag bli sjuk? Många i min närhet är sjuka just nu, hoppas jag klarar mig.
 
Jag har lite svårt att bestämma mig för om det var rimligt av de kvinnliga svenska politikerna att bära slöja vid besöket i Iran...? Någon skrev att även männen borde burit slöja, vilket hade roat ialf mig :-).
 
Mycket har väl hänt, men det var ändå intressant att se att Bobby Riggs först slog en av de bästa tennis-tjejerna innan han rätt knappt förlorade mot Billie Jean King trots att han var 55 år gammal och knappast hade förberett sig så mycket. Undrar vad det skulle bli för resultat om typ Pete Sampras mötte Serena Williams nu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0