1 januari 2017

Nytt år nya tag, eller vad en brukar säga. Jag fyller 35 i år, bara det känns jobbigt :-). År 2016 avslutades iofs strålande med en bra fest med god mat hos Acke och Kristin och en seger för Liverpool mot Man Shitty. Dessvärre inleddes sedan 2017 med ytterligare ett terrordåd i Istanbul :-(. ...och jag tror tyvärr inte det lär bli det sista under året heller.
 
Jag har inga direkta tankar med 2017 eller löften. Jag hoppas att det blir ett bättre år för både mig och världen än vad 2016 var. Jag antar att även detta år kommer innebära en hel del resor, och det börjar med Dubai!

Kommentarer
Postat av: Räven

Hur skall din snålhet överleva i lyxens Dubai? Ska du bo i en sandgrotta i öknen?

Svar: Ja faktiskt!
oxelgren

2017-01-01 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0