3 januari 2017

Skrev jag att jag inte varit helt 100 de senaste dagarna? Tror det... Hursomhelst är slemmet kvar nere i lungorna vilket gör att jag inte tränar något nu. Lite tradigt.
 
Jag beställde en i mitt tycke väldigt fin rock från MQ som kom idag, men den visade sig vara liiite stor... Svårt att bestämma om jag ska använda den ändå eller lämna tillbaka den. Jag kan inte byta, för den verkar inte finnas kvar i sortimentet.
 
Gammelmoster Kerstin dog tydligen idag 99 år gammal. Det ger lite perspektiv när en tänker att hon föddes under första världskriget, var typ 22 när andra världskriget började och var nybliven pensionär när jag föddes. Knasigt att tänka på! Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0