Hoppade av...

Lägenheten jag tittade på är nu uppe i nästan 1 600 000 kr, och då behöver det renoveras. Det är säkert billigt ändå, men nee det var ingen topplägenhet, så jag hoppade av det. Sedan gillar jag inte principen med att alla köper lägenheter med pengar de inte har... Jag vill att hela bostadsmarknaden ska skita sig egentligen. Jag ska nog börja kika lite mer på hyresrätter.
 
I fredags "firades" det lite på Meza här i stan. Lika bra nu som jag mindes att det var tidigare. Den här gången blev det dock vegetariskt, vilket även det var gott.
 
Under lördagen var jag trött och det blev mycket fotboll. Tyvärr förlorade ÖSK och Arsenal vann... På kvällen gick jag och Grens till Acke för att kika på Eurovision. Jag tycker programledarna var rätt pajiga och låtarna så där och det var svårt att få grepp om Portugals vinnarlåt.
 
Jag såg även en dokumentär om Gary Moore igår och där kom jag tillbaka lite i mina sena tonår och tidiga 20 år, och det är mycket som är bra :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0