Just for the memories...

En bra men mindre uppseendeväckande helg.
 
- ÖSK var riktigt usla och fick stryk hemma mot Djurgården med 0-4.
 
- Liverpool spelar stabilt men är otroligt uddlösa framåt utan Mané och en riktig striker. 0-0 idag hemma mot Southampton. Två matcher kvar nu, och det spelar ingen roll vilka Liverpool möter nu, det kan gå hursomhelst. Champions League hänger på en skör tråd. Var dock bra att Man Utd fick stryk,
 
- Kalas hos Wåkes med firande av Juliana, Mamma och Peter. Smidigt att ta alla på samma gång :-).
 
- Jag hade tänkt att gå på en konsert med Tiger Lou, men så blev inte fallet. Jag gjorde annat istället.
 
- Jag såg dokumentären Cartel Land om drogkartellerna i Mexiko. Mycket intressant, och det är ju uppenbart att "muren" mot Mexiko inte bara handlar om migration.
 
- Jag såg även första avsnittet av Sherlock idag och det väckte gamla Sherlock Holmes minnen. Var en riktig favorit under mellanstadiet, och jag tror att jag läst det mesta som finns i original.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0