Visning osv.

Igår var jag på min första lägenhetsvisning i mitt liv, ialf den första gällande en bostadsrätt. Lägenheten jag tittade på var fräsch men omodern och kändes rätt tråkig, men "billig" och bra läge. Jag kanske lägger ett bud, men det skulle främst vara för att försöka få lite boendeförändring och testa något nytt.
 
Lättade upp situationen med jobbet en aning i tisdags också, så nu kan fritiden kännas lite friare. Svårtolkat? Det är meningen :-).
 
Jag såg två delar ur en dokumentärserie om fruar till diktatorer igår och det var intressant, och även rätt kul :-). Många luriga kvinnor i den serien.
 
8 miljarder för att avvärja den annalkande svältkatastrofen i Somalia. Åter igen, inte för att jag tror att Sverige skulle ha pumpat in dessa pengar i Somalia om inte flyktingströmmen varit så galen till Sverige 2015, men perspektiven är intressanta, väldigt intressanta. Ta för bövelen inte pengar från biståndet och lägg det på invandrarmottagandet i Sverige bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0