...

Jag såg precis "När Lammen Tystnar". Det var inte igår jag såg den sist och jag kom inte ihåg särskilt mycket detaljer. Bra film! Stereotypen att män är korkade och kvinnor är intelligenta och duktiga var dock väldigt tydlig. Apropå det, jag undrar hur stämningen är på Aftonbladet nu? Verkar som många på tidningen blivit anklagade för både det ena och det andra... 
 
Många gånger känns det som att jag har "år" av kunskap att ta igen vad gäller historia, religion och statskunskap, och säkert annat med... Blev varse det och även inspirerad efter att ha sett en serie om Martin Luther.
 
I övrigt en trevlig middag idag hos mor och far för att fira fars dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0