Blade Runner

Så här skrev jag den 2 juli 2010 om Blade Runner; "Ridley Scotts klassiker om ett samhälle med robotar som ser ut precis som människor. Det är mörkt, mörkt och så lite mer mörkt. Antagligen regnar det hela tiden också, men är inget jag kan minnas just nu. På en liten TV gör sig den här filmen rätt dåligt, men med bra ljud och bra bild blir det antagligen en rätt hisnande upplevelse. Påkostat och snyggt är det! Jag tänker inte bedöma denna film förrän jag sett den "ordentligt"."
 
Jag undrar vad jag menar med liten TV, nog att TV:n jag hade i mitt studentrum inte var lika stor som den jag har nu, men den var ialf 32 tum. Jag kanske såg filmen i det gemensamma rummet i korren. Hursomhelst hade jag rätt, nu efter att ha sett Blade Runner på en stor TV och med bra ljud var den riktigt bra, till och med otäck! Får nu hoppas att uppföljaren är lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0