Helgerna går så fort...

Helgen går fort, tiden går fort, varje dag blir en mindre del av mitt liv...
 
Jag missade W.A.S.P. i fredags eftersom ingen ville följa med, men det var väldigt trevligt att hänga med Nisse och Bias och käka istället och prata gamla minnen. Men ialf, det är inte varje dag W.A.S.P. kommer till Örebro...
 
Igår kväll blev det lite häng hos Robert innan vi gick iväg till den utmärkta klubben Mono i Konserthuset. Det är så bra ordnat med "gratis" snacks-buffé, godis och popcorn. Sedan säljs det vinylskivor osv. Banden som spelade var Vasas Flora och Fauna som är fin pop på finlandssvenska och Avantgardet. Jag hade lyssnat måttligt på Vasas Flora och Fauna innan men de gjorde en väldigt bra spelning. Det blev att köpa en av deras LP-skivor efteråt och tacka den manliga sångaren för en bra spelning. Avantgardet som jag inte lyssnat direkt något på innan tyckte jag också var bra, härlig musik, men den lite överentusiastiska sångaren tyckte jag blev lite för mycket. Det blev lite juvenilt.
 
Annars har det blivit lunch på Coco Thai och lite klipp och en dokumentär om NMR:s demonstration i Gäteborg. Jag har även lagt ner några minuter på att försöka lära mig den "tillfällga lagen" utantill och det har väl gått hyggligt.
 
Ikväll tänkte jag försöka se om Blade Runner för att i veckan försöka se den nya varianten, uppföljaren, eller vad det nu är på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0