Trött...

Sov dåligt inatt. Varmt i lägenheten och en rätt elementär arbetssak som rumlade runt i huvudet. Tror även ett halvt glass Guinness hos Lundmark gjorde sitt till.
 
Ingen vill följa med mig på någon resa utomlands eller till Flygvapenmuseum i Malmslätt :-(. Synd om mig.
 
Såg dokumentärserien om "helikopterrånet" på SVT Play och jag har även nyligen köpt en bok om rånet. Hoppas boken är lika bra som dokumentärserien. Såg även nyss en dokumentär om Cary Grant... Varför ser jag en dokumentär om Cary Grant? Bryr jag mig om hans gärning? Njae, har ju förvisso sett "North by Northwest" för många år sedan, vilket säkert är omnämnt här i bloggen, men annars var det ett märkligt val som jag inte tror gav mig så mycket, även om dokumentären var bra.
 
Nee ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa min nya bok av Adonis, jag har blivit pretentiös!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0