Aha och va fan...

Jag har alltid tyckt att Erik Haag och Kalle Zackari Wahlström varit väldigt lika i sina sätt och tänkt att Kalle härmat Erik, men idag genom en Värvet-intervju med Kalle så fick jag reda på att de är halvbröder :-). 
 
Jag är ju en aning flygrädd och brukar därför ha hygglig koll på haverier. Nu idag såg jag en dokumentär om Linjeflygs Flight 277 som havererade utanför Ängelholm och där 31 personer dog, och jag tror att jag varit ovetande om detta haveri tidigare, vilket är märkligt.
 
Jag såg om filmen Gladiator nyss. Jag tyckte mig minnas rätt mycket av början och själva temat i filmen, men jag hade helt glömt hur Commodus dog bland annat. Jag tror att jag sett filmen en gång innan, och om jag inte minns helt fel så var det hos Sajje :-(.
 
Min granne kom ner förut och tog ett snack och luktade alkohol, fräscht. Jag trodde det skulle vara tyst nu på grund av det, men icke.
 
En bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0