Inte 100 %

Idag fick jag min nya LP-spelare, men dessvärre lyckas jag inte få något ljud ur den. Något blir fel i kopplingen mellan LP-spelaren och förstärkaren. Det är mycket störigt när jag inte lyckas lösa problemet.  Jag har ju nämligen längtat efter den här spelaren, och jag blir så besviken när jag inte får allt att fungera.
 
Det är nog delvis beroende på denna problematik jag inte känner mig helt hundra. Många är och har varit sjuka på jobbet i veckan, så jag har kanske fått mig en släng av det, men de verkar främst ha varit magsjuka och hemma med sjuka barn, så jag vet inte.
 
Imorgon bär det av till Sthlm med Bias för att se några konserter, och sedan är jag ledig fram till onsdag nästa vecka, vilket är skönt. Det blir dock lite stressigt imorgon med tanke på att jag måste gå lite tidigare från jobbet.
 
Jag hade tänkt att träna nu också, men den förhoppningsvis inbillade risigheten gjorde att det inte blev så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0