Seg dag

Igår var allt frid och fröjd men idag känner jag mig seg av någon anledning. Jag fick dock ihop bordet och även några vinylskivor på posten :-). Så under monterandet av bordet lyssnades det på New Orders "Technique".
 
Jag kikade även på dokumentären "Raskortet", som jag måste ha sett förut någon gång, men som för mig var svår att känna igen mig i, vilket givetvis beror på många saker. Jag blir även alltid fundersam när liknande saker kommer på tal, vilka lär rasisterna att bli rasister, är det andra rasister eller antirasister som ständigt upplyser folk om vad som är rasistiskt?
 
Edit - Såg precis dokumentären "Brev till en seriemördare" om ett av Peter Mangs offer, väl värd att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0