Trött och road

Natten till idag var lite jobbig. Grannen över mig var vaken hela natten och hade någon form av lågmäld fest. Det tappades saker i parkettgolvet osv, vilket är sjukt störigt när det sker hela natten... Jag ringde inte störningsjouren denna gång, men lade en lapp i hennes brevlåda innan jag stack till jobbet om att jag kommer kontakta ÖBO. Jag försökte sedan under dagen få tag i bovärden med dåligt resultat. Jag skulle bli uppringd vilket jag inte blev.
 
Jag fick ny lön idag också, betydligt mer än vad jag hade förväntat mig. Nu skulle lönen ökas lite extra på beslutsfattarsidan, så det var kanske delvis därför, men jag är nöjd med min nya lön ändå, och jag tror att jobbet kommer bli bättre för mig i höst också.
 
Annars har dagen också inneburit lite information som gjort mig road, irriterad och lite "hur orkar en" på samma gång.
 
...och till sist, hur lyckades Liverpool inte vinna mot Sevilla igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0