Njae...

Känner mig seg och ensam. Valle är i Frankrike och jag orkade inte åka med ut till Gustav och Johanna. Jag känner mig på ett sådant sätt att jag inte har lust att ta mig för något. Jag har massor av böcker att läsa om jag vill, men jag vill helst bara ägna mig åt något mer dekadent och mindre intellektuellt utmanande.
 
Jag såg en dokumentär om ett sjöslag utanför Bohuslän under första världskriget i brist på bättre. Spolades tydligen upp 100-tals döda sjömän på stränderna i Bohuslän.
 
Igår vann jag en auktion på Tradera på ett RC-lok från Märklin. 1100 kr kostade det, vilket verkar vara ett ok pris, men jag vet inte om jag någonsin kommer använda detta lok. Grejen är dock att det är en barndomsdröm att få äga och känna på ett sådant lok :-).
 
Avicii dog, oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0