Jobb imorgon

Imorgon börjar hösten. Alltså jag har ingen mer sommarledighet att se fram emot. Jag har egentligen inte något särskilt planerat att se fram emot heller när jag tänker efter. Tycker väl förvisso att de som finns omkring mig är tillräckliga för att framtiden ändå ska kännas bra :-).
 
Sista lediga dagen på semestern spenderades som de första dagarna förra veckan. Dokumentärer... Nyköpings gästabud, Karin Månsdotter, Gustav II och III samt Potemkin. Jag hann även läsa ut boken om Palestinakonflikten, vilket var ett av målen för ledigheten.
 
Igår kväll blev jag irriterad på ett par grabbar som parkerade på en handikapp-parkering. Vad gjorde jag åt det? Knöt näven i fickan och gnällde... Så fegt, och det gör mig nästan ännu mer irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0