Mer eller mindre frisk igen

Febern blev aldrig värre än igår kväll och imorse vaknade jag mer eller mindre frisk. Lite rosslig i lungorna men annars bra. 
 
Inte så mycket annat att rapportera om dagen. Helt ok dag på jobbet och nu på kvällen har jag sett klart klassikern Höstlegender. Lite fånig stundtals, men ändå mycket bra.
 
Jag blir nästan irriterad när jag lyssnar på Creepypodden numera. Det är så mycket som inte är så bra... Jag blir rätt trött på spökhistorier som handlar om spöken som öppnar dörrar (som att de inte skulle kunna göra något annat) och att var och varannan historia slutar med att "jag har aldrig pratat om det sedan dess". Det känns inte rimligt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0