Framme i Bilbao

Bilbao ser vackert ut där det ligger vid en flod med massa berg runtomkring.
 
Resan hit gick bra och underlättades med några poddar om "appeasement" och sömn. Nu på senaste tiden har jag även lyssnat på poddar om Lockerbie och Vadstenabullret vilka båda var intressanta. Det senare visste jag inte ens vad det handlade om innan.
 
Mina förlorade böcker kom till utlämningsstället idag, så nu får jag dem snart trots att jag beställde dem i slutet av maj...
 
Vi har nyss sett Kroatien, på det hela taget rättvist, slå ut England ur VM.
 
Hotellet här, Abando, verkar bra, och vi har varsin säng, vilket uppskattas :-).
 
Imorgon börjar festivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0