Hippinghopping!

Jag måste säga att det ser ut som besöken här ökar när jag skriver något om jobbet :-). Men jag skulle aldrig skjuta budbäraren.
 
Nu har jag läst klart den oerhört roande och intressanta boken "Det lilla landet som kunde". Den handlar mycket om de låga förväntningarnas rasism, men innehåller även intressanta intervjuer med Arnstad, Åkesson och Kawesa som exempel. Som jag brukar säga, en bok alla borde läsa. Kanske speciellt om en anser sig tillhöra gruppen dutti svensk man i 30-40 års åldern.
 
I övrigt "rappade" jag och Paul på jobbet idag eftersom en kär kollega ska byta jobb. Det var Pauls idé och text. Jag ställde mest upp som stöd :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0